Acumulus » Overigen » Meerdere administraties

Meerdere administraties

Per account kan in Acumulus de administratie van maximaal één onderneming gevoerd worden. Als er sprake is meerdere bedrijven met elk een eigen KVK-inschrijving dan is een extra account nodig. Op elk tweede en volgend account is een korting van toepassing. Hieronder

Is een extra account wel nodig?

Alleen bij meerdere KVK-inschrijvingen zijn aparte accounts nodig. Als er gebruikt gemaakt wordt van verschillende handelsnamen, onder dezelfde KVK-inschrijving kan dit gewoon binnen dezelfde administratie.

Houdt het simpel en gebruik bij verschillende handelsnamen gewoon een ander sjabloon en eventueel een extra kostenplaats!

Korting activeren

Geef in het 2e account bij het starten van het abonnement aan dat er al een ander account actief is zodat we de korting kunnen activeren. Vermeld bij het activeren van het abonnement duidelijk de contractcode van het andere account. Na een controle aan de kant van Acumulus wordt, als alles goed is, voor het nieuwe account een korting van 2,- euro verleend zolang beide administraties actief zijn.